Nem az Electronic Arts az egyetlen olyan cég, amely olyan, áramvonalasnak nem igazán nevezhető karosszériákkal hívja fel a figyelmet aktuális játékára (általában Need for Speed), amelyeken úgy siklik fel-alá a férfiak szeme, mintha hasábburgonya lenne egy teflonedényben.
Az aktuális elkövető egy másik óriás, az épp legnagyobbnak tekinthető Activision. A cég a Maxim Hometown Hotties versenysorozatát használta fel a Project Gotham Racing sorozatot jegyző Bizarre Creations-féle Blur népszerűsítésére.
Arról a játékról van szó, amelyik autóverseny ugyan, de erőteljesen árkád jellegű, ami felvehető power-up-okban mutatkozik meg leginkább. Amennyiben sikerül szemeteket levennetek a különféle extrák ikonjairól, amelyeket cselesen telt idomokon feszülő, női felsőkön rejtettek el, akkor ismételten emlékeztetnék arra minden érdeklődőt, hogy ne idén karácsonykor keresse a Blur dobozát a fenyőfa alatt.