Hirdetés

Blur - Főszerepben a csajok

|

Férfiaknak szánt reklámfilm készül a Bizarre Creations árkád autóversenyéhez Maxim-lányok szereplésével.

Hirdetés

Nem az Electronic Arts az egyetlen olyan cég, amely olyan, áramvonalasnak nem igazán nevezhető karosszériákkal hívja fel a figyelmet aktuális játékára (általában Need for Speed), amelyeken úgy siklik fel-alá a férfiak szeme, mintha hasábburgonya lenne egy teflonedényben.



Az aktuális elkövető egy másik óriás, az épp legnagyobbnak tekinthető Activision. A cég a Maxim Hometown Hotties versenysorozatát használta fel a Project Gotham Racing sorozatot jegyző Bizarre Creations-féle Blur népszerűsítésére.



Arról a játékról van szó, amelyik autóverseny ugyan, de erőteljesen árkád jellegű, ami felvehető power-up-okban mutatkozik meg leginkább. Amennyiben sikerül szemeteket levennetek a különféle extrák ikonjairól, amelyeket cselesen telt idomokon feszülő, női felsőkön rejtettek el, akkor ismételten emlékeztetnék arra minden érdeklődőt, hogy ne idén karácsonykor keresse a Blur dobozát a fenyőfa alatt.



Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)