Hirdetés

Egy moddernek sikerült 60 fps-t kicsikarnia a Bloodborne-ból

|

Lance McDonald addig turkált a kódban, amíg nem tudott stabil, tükörsima teljesítményt kifacsarni a játékból és a PS4-ből.

Hirdetés

A Bloodborne a mai napig egy méretes és aktív rajongótábort tudhat magáénak, ennek hála pedig még dolgoznak rajta olyan modderek, mint Lance McDonald. A tapasztalt hacker kemény munkával elérte, hogy 60 fps-sel pörögjön a játék még az alap PlayStation 4-en is. Az első kísérlet nem volt hibátlan, de ettől még nem kevésbé lenyűgöző.

Hirdetés

Az első verzióban még egyrészt nem volt teljesen stabil, másrészt a szoftver logikája maradt a régi, szóval a játékmenet olyan volt, mintha gyorsított felvételben pörgött volna.

McDonald később PS4 Próra váltott, ahol a program stabilabban tudta hozni a kívánt képfrissítési számot, illetve a logikát is sikerült ott helyrerakni, így már teljesen élvezhetővé vált a játék.

Egy kicsit reméljük, hogy amikor a PlayStation 5 befut, akkor majd kapunk egy felpörgetett Bloodborne verziót, vagy ami még jobb lenne: egy folytatást.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)