A Bloodborne a mai napig egy méretes és aktív rajongótábort tudhat magáénak, ennek hála pedig még dolgoznak rajta olyan modderek, mint Lance McDonald. A tapasztalt hacker kemény munkával elérte, hogy 60 fps-sel pörögjön a játék még az alap PlayStation 4-en is. Az első kísérlet nem volt hibátlan, de ettől még nem kevésbé lenyűgöző.
Az első verzióban még egyrészt nem volt teljesen stabil, másrészt a szoftver logikája maradt a régi, szóval a játékmenet olyan volt, mintha gyorsított felvételben pörgött volna.
I patched Bloodborne to run at 60fps. It works alright (about as good as the Dark Souls 3 PS4 Pro patch does) except for the fact that the game doesn't have proper timing and the entire game basically runs in fast-forward. This is running on a base PS4. pic.twitter.com/vfdjjWxpp5
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 28, 2020
McDonald később PS4 Próra váltott, ahol a program stabilabban tudta hozni a kívánt képfrissítési számot, illetve a logikát is sikerült ott helyrerakni, így már teljesen élvezhetővé vált a játék.
I patched Bloodborne to run at 60fps. It works alright (about as good as the Dark Souls 3 PS4 Pro patch does) except for the fact that the game doesn't have proper timing and the entire game basically runs in fast-forward. This is running on a base PS4. pic.twitter.com/vfdjjWxpp5
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 28, 2020
Here's the opening area on a PS4 Pro running in boost mode. pic.twitter.com/bYut1Ak6DL
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 28, 2020
Egy kicsit reméljük, hogy amikor a PlayStation 5 befut, akkor majd kapunk egy felpörgetett Bloodborne verziót, vagy ami még jobb lenne: egy folytatást.