A BlizzCon 2017-en egy nagyon hangulatos trailer keretében tudtuk meg, hogy hamarosan két sárkánnyal is bővül a Heroes of the Storm szereplőgárdája, akik közül az egyik az Overwatchból ügyeletes íjásza, Hanzo Shimada, a másik pedig Alextrasza, akinek a neve inkább a World of Warcraft játékosainak fog ismerősen csengeni.
Akik ismerik a World of Warcraftot, azoknak biztos nem újdonság, hogy Alextrasza sárkány alakja hatalmas. Ezt ugye a Heroes of the Storm fejlesztői is szerették volna éreztetni a játékban, de Alan Dabiri, a játék rendezője szerint ez nem volt egyszerű feladat:
"Szerettük volna olyan keménynek ábrázolni, mint az eredeti formájában. Azt akartuk, hogy hatalmas legyen és eltakarja a fél csatateret, de ez sajnos tönkrevágta a játékot. Fel kellett tennünk a kérdést, hogy mi a lehető legnagyobb méret, ami mellett még átlátható marada játék?"
Ez ugye alapvetően régóta nehézséget okoz a fejlesztőknek, hiszen rengeteg jól ismert szereplő kerül teljesen karakteridegen helyzetbe azzal, hogy a motivációit, jellemvonásait, képességeit a játék miatt kell egy kicsit kifordítani, de ennek ellenére Dabiri szerint a rajongók nem panaszkodnak:
"Szerintem a rajongók értik, hogy ez hozzátartozik a játékhoz. Ez a mi saját, zárt terünkben játszódik, ahol máshogy fejezzük ki a dolgokat és ezek a karakterek egy kicsit más erőviszonyokkal jelennek meg."
Dabiri azt is elárulta, hogy a jövőben szeretnétek többet foglalkozni magával a háttérsztorival és azon belül is leginkább azzal, hogy egészen pontosan micsoda az a Nexus, ahol a Heroes of the Storm játszódik. Nektek hogy tetszik az ötlet?