A Blizzard igazgatója, Mike Morhaime egy interjúban biztosította arról a rajongókat, hogy jottányit sem változtatnak játékfejlesztési stratégiájukon. Bár a Vivendi és Activision egyesülése révén az új céget Activision Blizzardnak hívják (ez sok félreértésre is adott okot itt a GameStaron is), ezt azonban még más játékokban SEM fogjuk látni logóként, a Blizzard játékokról már nem is beszélve. Tehát ez egész pontosan azt jelenti, hogy sem a következő Tony Hawk, vagy Call of Duty (itt marad az Activison), sem a Blizzard-féle Wrath of the Lich King elején (itt marad a Blizzard Entertainment) sem láthatjuk ezt a logót majd, hanem ez kizárólag a cég sales marketingesei, illetve a tőzsdén, a részvényekkel foglalkozó üzletemberek számára lesz felhasználható.
Morhaime azt is hozzátette, hogy a cég játékfejlesztési mechanizmusát (beleértve a kiadási dátumokat is) korábban sem próbálták befolyásolni a Vivendi fejesei és ez a jövőben sem fog változni. A Blizzard mindig is különálló, független, PC-s címekkel foglalkozó fejlesztőcég volt és ez így is marad. Az egyesülés tehát pusztán üzleti jellegű, nem befolyásolja a kiadott játékokat. A teljes interjút ITT olvashatjátok.