Dermedten és értetlenül néztük a Bleeding Edge bemutatóját az E3 2019 alatt, ugyanis nem akartuk elhinni, hogy ennyire karakteridegen játékkal rukkoljon elő a Ninja Theory a sokszorosan díjnyertes, általunk is nagyra tartott Hellblade: Senua's Sacrifice után. Ízlések és pofonok, ugyebár. Azóta csillapodtak valamelyest a kedélyek - ehhez kellett egy Senua's Saga: Hellblade II bejelentés is.
Mivel a pikt leányzó Xbox Series X-re és PC-re tervezett kalandja még odébb van, foglalkozzunk a Bleeding Edge-dzsel, amiről számos érdekesség kiderült egy videosorozat első tagjának hála. Ebben Rahni Tucker, a projekt ötletgazdája és vezetője mesél arról, hogy a külső nézetes brawler eredetileg a MOBA műfajt gazdagította volna. Az első verzió annak minden jellemzőjével rendelkezett a térképet átszelő ösvényektől kezdve a tornyokon át egészen a minionokig. Úgy tapasztalták azonban, hogy túl sok figyelmet vonnak el ezek az elemek az akcióról, ezért áttervezték a játékot, ami így durván három és fél évig tartó fejlesztés eredményeként március 24-én lát napvilágot PC-n és Xbox One-on.
Xbox Game Pass-előfizetők, valamint mindazok, akik előrendelték, már a jövő héten játszhatnak a Bleeding Edge zárt bétájával (február 14-17.), aminek keretén belül kipróbálhatják a nemrég bekerült parry mechanikát is. Minden érdeklődő számára örömteli hír lehet továbbá, hogy nem tervez mikrotranzakciókkal a csapat, attól pedig kategorikusan elzárkózik, hogy pénzért vásárolható előnyt kínáljon bárkinek.