Az idei E3 egyik meglepetése volt, hogy egy új videojáték formájában tér vissza a Blair Witch franchise, amely egy jump scare-ekkel alaposan megpakolt, az Outlastekre hajazó horror lesz a Layers of Feareket jegyző Bloober Team fejlesztésében (szerencsére a gépigény nem lesz rémisztő). A főszereplő egy rendőr és a kutyája lesznek, akik egy eltűnt személy után kutatnak, viszont ennél nem sokkal többet tudunk jelenleg arról, hogy mi vár ránk a játékban.
A fejlesztőcsapat két tagja, Barbara Kciuck és Maciej Glomb a Bloody Disgustingnak nyilatkozva beszéltek kicsit a játékmenetről. Kciuck szerint ahogy a trailerben is láthattuk, bizony lesznek időhurkok, de spoilerezés nélkül jelenleg annyit árulhatnak el, hogy ne olyan megoldásra számítsunk, mint az Idétlen időkig esetében, mivel itt semmi sem lesz jobb a nap végén, csakis rosszabb. A Blair Witch sokkal baljósabb okok miatt alkalmazza ezeket az anomáliákat.
Kiderült az is, hogy harcban is lesz részünk, amely még új a készítők számára. Glomb elmondása alapján meg vannak róla győződve, hogy egy valóban rettenetes horrorélmény megteremtéséhez szükséges az, hogy a játékos sebezhetőnek érezze magát, az újfajta játékmechanizmusok bevezetésével pedig nem szeretnék megváltoztatni ezt, csupán diverzifikálni. Vannak már tapasztalataik az üldöző és lopakodó szekvenciákkal, a Blair Witch-csel pedig a harcrendszer egy újfajta módját is ki szeretnék próbálni, ahol megvédhetjük magunkat. Viszont ezt is úgy próbálták megtervezni, hogy azt érezzük mi a préda vagyunk, nem a vadász.
A Blair Witch augusztus 30-án jelenik meg PC-re és Xbox One-ra.