Az Alone in the Dark: New Nightmare és Cold Fear játékokat jegyző, valamint a még mindig a bizonytalan sorsú I Am Alive fejlesztését elkezdő Darkworks rövidesen új játékkal jelentkezik, melynek címe Black Death, és a stúdió eddigi munkásságához híven a túlélő horrorok táborát fogja gyarapítani.
A Black Death koncepciója az elmúlt évek gyanús eredetű járványai kapcsán szárba szökkent félelmet és bizonytalanságot megragadni, s olyan játékmenettel ötvözni, amit három szóval határoznak meg a fejlesztők: sebesség, folyamatosság és szabad cselekvés. Olyan játék készül, amiben a játékos maga hozhatja létre saját arzenálját.
A Black Death története napjainkban, az Egyesült államok észak-keleti partján egy meg nem nevezett városban veszi kezdetét, ami egyik napról a másikra különös füstfelhő kebelez be. A jelenség kellemetlen hatásaként egyre több ember zuhan kómába, majd változik agresszív, csoportosan támadó, eltérő képességű teremtménnyé.
A játékos azon kevesek egyike, akiket még nem fertőzött meg a köd, vagy az, ami a köd mélyén rejtőzik. Túlélése kulcsa a kreativitás, különféle kemikáliákat használhat fegyverként, végezhet a fertőzöttekkel, de akár meg is gyógyíthatja őket.
Az akció gyors, ám a gyilkolás mégse lesz könnyű, ígérik a fejlesztők, továbbá egy ponton a köd erejét is uralmunk alá hajthatjuk, bármit is jelentsen ez.
BlackDeath from Darkworks S.A. on Vimeo.
A PC, PS3 és X360 platformokra bejelentett túlélő horror egyelőre sem kiadóval, sem várható megjelenési dátummal nem rendelkezik, de ha tippelnem kellene, akkor 2012 előtt nem tartanám valószínűnek. Addig is tekintsétek meg a hivatalos oldalt!