Dr. Ray Muzyka, a BioWare társalapÃtója, s az Electronic Arts alelnöke a San Francisco-ban megrendezett EA Spring Break alkalmából promótálta a Mass Effect PC-s változatát, amikor az IGN zsurnalisztája sikeresen mikrofonvégre kapta.
A kiéheztetett sárkányokkal Å‘riztetett Dragon Age kapcsán nem nagyon akart dalra fakadni, csupán annyit árult el, hogy valóban a Baldur's Gate szellemi örökösét készÃtik. Sötét és felnÅ‘tt szerepjátékra számÃthatunk.
Shepard kapitány, a Mass Effect fÅ‘hÅ‘se elnyerte a játékosok tetszését, Ãgy komoly terveik vannak vele a trilógia fennmaradó két epizódjában is.
A PC-s verziót illetÅ‘en felmerült a kérdés, hogy az átdolgozott interfész és a komplexebb, taktikusabb irányÃtás átkerül-e majd a folytatásokba is. Ha a játékosoknak bejön, akkor jó esély lesz rá.
Az utolsó, manapság szélsÅ‘séges vitákat kiváltó kérdés a PC-s piac helyzetét érintette. Dr. Ray Muzyka szerint nagyon erÅ‘s alapokon nyugszik a piac, talán erÅ‘sebb, mint valaha. Az üzleti modellek, a fogyasztók Ãzlése és igényei, a fizetés módja (mikrotranzakciók, letölthetÅ‘ tartalmak, online szolgáltatások, in-game reklámok, stb.) mind, mind átalakultak az utóbbi idÅ‘ben. Végeredményben azonban csakis az számÃt, hogy képes-e az ember valóban nagyszerű játékot csinálni, ami elnyeri a rajongók tetszését.