Dr. Ray Muzyka, a BioWare társalapítója, s az Electronic Arts alelnöke a San Francisco-ban megrendezett EA Spring Break alkalmából promótálta a Mass Effect PC-s változatát, amikor az IGN zsurnalisztája sikeresen mikrofonvégre kapta.
A kiéheztetett sárkányokkal őriztetett Dragon Age kapcsán nem nagyon akart dalra fakadni, csupán annyit árult el, hogy valóban a Baldur's Gate szellemi örökösét készítik. Sötét és felnőtt szerepjátékra számíthatunk.
Shepard kapitány, a Mass Effect főhőse elnyerte a játékosok tetszését, így komoly terveik vannak vele a trilógia fennmaradó két epizódjában is.
A PC-s verziót illetően felmerült a kérdés, hogy az átdolgozott interfész és a komplexebb, taktikusabb irányítás átkerül-e majd a folytatásokba is. Ha a játékosoknak bejön, akkor jó esély lesz rá.
Az utolsó, manapság szélsőséges vitákat kiváltó kérdés a PC-s piac helyzetét érintette. Dr. Ray Muzyka szerint nagyon erős alapokon nyugszik a piac, talán erősebb, mint valaha. Az üzleti modellek, a fogyasztók ízlése és igényei, a fizetés módja (mikrotranzakciók, letölthető tartalmak, online szolgáltatások, in-game reklámok, stb.) mind, mind átalakultak az utóbbi időben. Végeredményben azonban csakis az számít, hogy képes-e az ember valóban nagyszerű játékot csinálni, ami elnyeri a rajongók tetszését.