Hirdetés

BioWare: A PC játékra született

|

Daniel Erickson, a BioWare dizájnere és író-direktora jelentette ki a címben foglaltakat.

Hirdetés

A CVG munkatársainak nyilatkozó szakember a PC-exkluzív Star Wars: The Old Republic kapcsán hangoztatta, hogy a PC játékra született, s fel se merülhet a kérdés, hogy a jövőben ne a személyi számítógép jelentse az elsődleges platformot a cég fejlesztéseit illetően.




"Két-három évente kinyilatkoztatja valaki, hogy a fantasy halott, a PC halott, az RPG halott" - mondta Erickson. "Pedig a legnagyobb játékok, szinte mindig PC-s játékok voltak, s jó részük fantasy is egyben."



"A világ legnagyobb játéka történetesen fantasy, PC-re jelent meg, s műfaját tekintve MMORPG (lehet tippelni). Persze mindannyian ismerjük a PC hátulütőit. Mindannyian veszekszünk vele és próbáljuk működésre bírni, de ezzel együtt az egész interfész játékra termett. Az egér és a billentyűzet kombinációja jóval kevesebb kötöttséggel jár, mint a konzolok. Így hát nem is lehetett kérdés, hogy mely platformra készül az Old Republic, ahogyan az sem, hogy a Dragon Age esetében is a PC-volt a vezető platform."

Egyetértéseket, vagy az úriemberével éppenséggel nem egyező véleményeteket kommentben fejtsétek ki bátran, de kerülve az ésszerű indoklást nélkülöző fanboy reakciókat. Úgy vélem, mindannyian kinőttünk már az óvodából.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)