A CVG munkatársainak nyilatkozó szakember a PC-exkluzív Star Wars: The Old Republic kapcsán hangoztatta, hogy a PC játékra született, s fel se merülhet a kérdés, hogy a jövőben ne a személyi számítógép jelentse az elsődleges platformot a cég fejlesztéseit illetően.
"Két-három évente kinyilatkoztatja valaki, hogy a fantasy halott, a PC halott, az RPG halott" - mondta Erickson. "Pedig a legnagyobb játékok, szinte mindig PC-s játékok voltak, s jó részük fantasy is egyben."
"A világ legnagyobb játéka történetesen fantasy, PC-re jelent meg, s műfaját tekintve MMORPG (lehet tippelni). Persze mindannyian ismerjük a PC hátulütőit. Mindannyian veszekszünk vele és próbáljuk működésre bírni, de ezzel együtt az egész interfész játékra termett. Az egér és a billentyűzet kombinációja jóval kevesebb kötöttséggel jár, mint a konzolok. Így hát nem is lehetett kérdés, hogy mely platformra készül az Old Republic, ahogyan az sem, hogy a Dragon Age esetében is a PC-volt a vezető platform."
Egyetértéseket, vagy az úriemberével éppenséggel nem egyező véleményeteket kommentben fejtsétek ki bátran, de kerülve az ésszerű indoklást nélkülöző fanboy reakciókat. Úgy vélem, mindannyian kinőttünk már az óvodából.