Persze leginkább mi járunk jól és nem Levine, hiszen a játékproducer érdekes dolgokról mesélt. Elismerte például, hogy a Bioshock leggyengébb része a harmadik fejezet volt (3rd act), ugyanis ettől kezdve már nem sokat törődtek a sztori alakulásával. Azt is megosztotta az olvasókkal, hogy amikor ő szórakozásból játszott a Bioshockkal (és nem tesztelte), akkor sohasem bántotta a little sistereket.
A játék sztorijával egyébként a fejlesztés utolsó időszakáig olyan vehemensen nem foglalkoztak: még a főszereplő figurája körüli nagy csavar (amelyet a kommentekben plz. ne áruljátok el, nem mindenki tolta még végig a játékot, köszi) is elég későn jutott eszükbe.
A Bioshock 2-őt egyébként a 2K Marin fejleszti, azt viszont Levine nem árulta el, mi az a titkos project, amelyen a 2K Bostonnal dolgoznak…
A teljes interjút ITT olvashatjátok el, angol nyelv ismerete szükséges hozzá.