Olyan játékot fejleszteni, ami mindenki igényeinek tökéletesen megfelel elméletben lehetetlen, de megpróbálni is csak időmilliomosoknak ajánlott.
A BioShock Infinite fejlesztői elsősorban azt szerették volna elérni, hogy a játékosok érezzék a szabadságot, Levine viszont a PAX Easten tartott beszédében elárulta, hogy ez nem egy könnyű feladat (bár erre azért fogadtam volna...). ,,Néha nem tudjuk, mi fog történni. Megírunk egy jelenetet, ahol a főszereplő egy pszichopata alkoholista, mert nem tudhatjuk, a játékos mit fog cselekedni." - mondta. "Kiszámíthatatlanok. Mi a francot fogtok csinálni, srácok? Nyugi."
"Számolnod kell az elmebajjal, ha harcolsz ellene és korlátozod a játékost, akkor az nem az ő játéka lesz, hanem a tiéd - de a játékos játékának kell lennie" - tette hozzá.
A beszéd további részében többek között Elizabeth-ről is hallhattunk egyet s mást, akit Levine egyszerűen csak egy "gépnek" nevezett.
"Utálom ezt mondani, de ő egy hatalmas gép, tele ezzel a sokféle tartalommal. Ez az írás, ez a színészkedés, ez az animáció, ez a mo-cap... Ez a sokféle lehetséges esemény, amik vagy megtörténnek, vagy nem. [Elizabeth] egy gép telepakolva emberi tulajdonságokkal."
A játék maga holnap kerül majd a boltok polcaira, de még mindig előtted az előrendelés lehetősége, sőt ha érdekel, hogy szerintünk milyen lett, semmiképp ne maradjon ki napi teendőid közül a BioShock Infinite teszt elolvasása.