A Play magazin interjút készített a BioShock atyjával, íme a lényeg.
"Sosem fogok Move támogatást beletenni, csak azért, hogy feldobjon egy bulit, vagy hogy rajta legyen a dobozon a marketingosztály miatt, mert a játékosok tudni fogják." - mondta, majd megmagyarázta: "Ha nincs semmi speciális mondanivalód ezzel az irányítási rendszerrel, a játékosok tudni fogják (...) Így akarsz játszani a BioShock-kal, és ez olyan, mint 'oké, meg akarod menteni, vagy fel akarod áldozni a Little Sister-t? Balra billegéssel feláldozod, jobbra billegéssel megmented!' Lehet Move támogatásod a dobozodon, de az emberek tudni fogják, hogy átvered őket."
Mindezek után a 3D támogatásról ejtett néhány szót:
"A 3D egy kicsit más... olyasvalami, amire nyitottabb vagyok. Azt nem mondom, hogy megcsináljuk-e, vagy nem (...) Eltérően a filmektől, nem csak másképp forgatsz. A játékok 3D-sek. Ha kiszabadulsz, elől, középen, vagy valahol, elmondhatod, hogy valami különlegeset csináltál. Főleg egy irányító eszközzel."
A 3D vitán felül egyre népszerűbb a fejlesztők körében (pl. Mafia II, Assassin's Creed: Brotherhood, Crysis 2). A kérdés csak az, kinek van pénze a fiatalabb játékosok közül egy ilyen beruházásra? Amíg a 3D nem terjed el, van értelme plussz időt és pénzt fektetni a fejlesztésébe?
A BioShock Infinite megjelenés 2012-ben esedékes, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.