Hirdetés

Bioshock - így festett a kezdetekben

|

Ken Levine, a Bioshock-ról tartott előadásának keretében bepillantást engedett a játék tervezésének korai fázisaiba is.

Hirdetés

A GDC-n tartott prezentáció központi témája a történetmesélés volt, így a sztori pontos kialakításáról és a karakterek megalkotásáról árult el érdekes részleteket. Kezdetben a játék 70 év történéseit dolgozta fel, és több tucatnyi fontosabb karakter volt benne, ennek köszönhetően azonban gyorsan kaotikussá és érthetetlenné vált, így alapos átalakításokon ment át, hogy megkapja végső formáját. Az eredeti szereplők nagy részét kidobták a kukába, a többiek jellemeit pedig összevonták, hogy végül csak minimális számú maradjon belőlük.

Az ellenfelek is sokat változtak a kezdetektől: az ADAM gyűjtésével eredetileg féregszerű lények foglalkoztak, később egyfajta "tolószékes" kutyákká (képen) alakultak, míg végül elértek a Little Sisterekhez.

 

bioshockdog.jpg

 

Végezetül a játék világa sem úgy festett az eredeti tervekben, mint a kész játékban: a gazdagon díszített, art-deco környezet helyett monoton és jellegtelen folyosókon kalandozhattunk volna, de úgy érezték (jogosan), hogy a játékosokat egyáltalán nem kötné le egy ilyen világ, így ez a terv is repült a szemétbe. Az eredeti verziót Levine egy videón mozgás közben is prezentálta, mint azt lejjebb láthatjátok.


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)