Alig hisszük el, de nemrég a 2K hivatalosan is bejelentette, hogy végre nekilátnak a kiváló BioShock széria következő felvonásának fejlesztéséhez. Valószínűleg még rengeteget kell várnunk az első hivatalos részletek megérkezésére, ám addig is érdemes lehet átböngészni a játékot fejlesztő stúdió álláshirdetéseit és olvasni egy kicsit a sorok között.
A nyitott pozíciók között ugyanis több olyan is szerepel, amelynek leírása erősen arra utalhat, hogy milyen játék is lesz a következő BioShock. Például a csapat szeretné összekötni a mesterséges intelligenciát a történetmeséléssel, így keresnek egy olyan mérnököt, aki képes megfelelően kezelni az rendszereket, akár városi tömegeket kell létrehozni, akár néha ellenségesen viselkedő MI-t.
Van olyan álláshridetés, amely kapcsán lenyűgöző történetmesélésről és rendszerek által vezérelt élményről ír a Cloud Chamber. Ennél picit konkrétabb egy másik pozíció leírása, ami olyan FPS harcrendszerről mesél, ami könnyen érthető, kielégítő és megengedi, hogy a játékos szabadon kísérletezzen vele egy erősen reaktív világban. Így többféle játékstílushoz kell igazodnia ennek a mechanikának, és olyan összecsapásokat kell megalkotnia a fejlesztőnek, amelyek teljesítéséhez szükséges van némi találékonyságra a játékos részéről.
Ezek nyilván nem túl erős információk és elég kevés konkrétumot tartalmaznak, de nagyjából bemutatják, jelenleg milyen negyedik részt képzelnek el a fejlesztők a BioShock szériához. Szerintetek milyen lenne az ideális folytatás?