Az utóbbi évek egyik legérdekesebb és legeredetibbnek tűnő játékát mutatta be a THQ Nordic a gamescomon, elvégre a Just Cause egykori fejlesztőinek új játéka egy poszt-apokaliptikus, nyitott világú, kung-fu akció-szerepjáték lesz egyedi ötletekkel megpakolva.
A fejlesztőcsapat, az Experiment 101 vezetője, Stefan Ljungqvist ezúttal az Eurogamernek mesélt kicsit bővebben is a Biomutant egyik fontos részletéről, a narrátorról. A különleges harci rendszerhez ugyanis sokat tesz hozzá, hogy attól függően milyen akciót hajtunk végre, a ténykedéseinket követő hang különféle reakciókkal járul hozzá a hangulathoz. Ljungqvist szerint azonban azok a játékosok, akiket ez zavar az összecsapások közben, azok könnyen kikapcsolhatják a funkciót, ugyanakkor a szavaiból az szűrhető le, hogy ezt nem javasolja, hiszen a játékidő haladtával a narráció mennyisége egyébként is csökkenni fog.
A stúdiófőnök egyúttal hozzátette, hogy a Biomutant narrátora nem csupán egy hang. A későbbiekben egy karakterként bukkan fel a játékban és segít a játékosnak támpontot adni a világban, ahogy felfedezi azt. Példaként azt hozta fel, hogy egy új területre érve kísérőnk elkezd beszélni a látottakról, a környezetről, valamint tolmácsként is funkcionál, ugyanis az NPC-k zöme egy ismeretlen nyelven mormog, de az elbeszélő ezt lefordítja a játékosoknak.
A Biomutant egyelőre még nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, de valamikor 2018-ban várhatjuk a főbb platformokra. Ti hogy viszonyultok a narrátorhoz?