A 2003-ban kiadott, mára az egyik legnagyobb kult-kalandjátéknak számító Beyond Good & Evil folytatását már tényleg komolyan veszik az Ubisoftnál. Az eredetileg 2008-ban bejelentett, de hivatalosan csak idén októberben elkezdett címen már nagyban dolgozik az Ubisoft Montpellier csapata.
A második rész bejelentése után 2016 szeptemberéig semmit nem lehetett hallani a játékról, aztán Michel Ancel, a Beyond Good & Evil lead designere elkezdett posztolgatni róla Instagramon. A folytatást később hivatalosan meg is erősítette az Ubisoft, de a fejlesztési folyamatról ezidáig semmit nem lehetett tudni.
Ancel viszont újra megtörte a csendet, és Kotakunak adott interjúban elmondta, hogy már a Rayman Legends befejezése után nekiálltak, de technikai nehézségek miatt nem tudtak haladni. A projekt még mindig alakulóban van, nem készek megmutatni, mert kulcsfontosságú részleteket nem tudtak fixálni. Hozzátette, hogy a játékfejlesztés már nem csak poligonokról szól, hanem MI-kről, rendszerekről, "hatalmas bolygókra lezuhanó űrhajókról", ez alapján pedig azt is gondolhatjuk, hogy a játék egy rendes, a mai elvárásoknak megfelelő AAA cím lesz. Reménykedünk ebben.