Az Xbox Showcase után átfogó betekintést nyerhettük a Starfield világába, és ennek mentén a játékmenetbe is. Kár lenne elvitatni, hogy a Bethesda gondozásában készülő játék meglehetősen ambiciózus projektnek tűnik, így feltételezhetően számos olyan döntést kellett meghozniuk a fejlesztőknek, amivel a lehető legjobb és legfluidabb élményt tudják majd biztosítani a játékosok számára.
Már a konferencia alatt is sokaknak feltűnt, de később maga Todd Howard erősítette meg a tényt, hogy a Starfield bizony 30 fps-re lesz limitálva még Xbox Series X konzolon is, így ezt a határt átlépni valószínűleg csak egy igen vaskos PC-n lehet majd. Természetesen a közlemény nagy port kavart, és sokan elfogadhatatlannak tartották a Bethesda döntését, főleg úgy, hogy jelenleg az egyik piacon lévő legerősebb konzolról beszélünk.
A támadásokat látva a Sony Santa Monica Studio egy fejlesztője Twitteren szólalt fel az üggyel kapcsolatban, és azzal védte be Howardék döntését, hogy a 30 fps egy olyan választás, amely egyáltalán nem rontja a játékélményt, és közel sem egy befejezetlen játékra utal. A fejlesztő hozzátette még azt is, hogy valószínűleg a zökkenőmentesebb játékmenetre és a legjobb látványra törekedtek a képkockák zárolásával, amiről azt gondolja, hogy teljesen rendben van, de hozzáteszi azt is, hogy természetesen nem kell mindenkinek egyetértenie a döntéssel.
Ti mit gondoltok, a magasabb képkockaszámot, vagy a szebb látványt helyezitek előtérbe a játék során?
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.