A Fallout 76 is méltán szerepelhet az Anthem és a Star Wars Battlefront 2 mellett, mint a legrosszabbul indult játékok ebben a konzolgenerációban. A háromból csak az utóbbi szedte össze magát (az viszont nagyon), és bár a Bethesda folyamatosan próbálkozik a Fallout 76 rendbetételével, még mindig több sebből vérzik a játék. Ettől függetlenül Pete Hines szerint érdemes volt megpróbálkozni egy ilyen újszerű élménnyel.
A Fallout 76 gyakorlatilag az egyetlen többjátékos RPG, amit a Bethesda Game Studios fejlesztett (a The Elder Scrolls Online a Zenimax munkája), és ez látszik is rajta. A stúdió kommunikációs vezetője szerint azonban igenis egy fontos kísérlet volt.
"Tudtuk, hogy kockázatos lesz, de nem akartunk megmaradni a biztonságos úton, és kidobálni egy egyjátékos Elder Scrolls vagy Fallout játékot minden évben vagy kétévente. Megpróbáltunk valamit, ami elég nagy váltás volt a stúdió számára. Attól még, hogy nem sikerült jól, nem jelenti azt, hogy ne kellett volna megpróbálkoznunk vele. Legközelebb, ha valami teljes új dologgal kísérletezünk, akkor reméljük, hogy el tudjuk majd kerülni a korábban tapasztalt problémákat."
A stúdió egyébként most a Starfieldre és a The Elder Scrolls VI-ra fog koncentrálni, melyek mind egyjátékos RPG-k lesznek a már megszokott stílusban. A klasszikus Bethesda rajongóknak remélhetőleg nem kell sokat várniuk a kalandozásra.