A Valve játékok szövegezéséért felelős Chet Faliszek egy Kotaku fémjelezte videofelvételen azt állítja, frissítésiek első hullámáról még az ünnepek előtt értesülnek rajongóik. A Valve esetében teljesen normálisnak nevezhető játékaik, letölthető tartalmaik csúsztatgatása, habár legújabb nyilatkozatuk kellemetlenül adta ki magát, ugyanis a felvételt valamikor december közepén rögzítették. A Falra Aggatható Ülőalkalmatosság elmondta, frissítésükben új fejezetek kaptak helyet, melyeket párhuzamosan jelentetnek meg Xbox 360 és asztali rendszerekre, így a Left 4 Dead játékosok mentesülnek a Team Fortress 2 féle csúsztatott megjelenésektől.
A PC-s fogathajtók számára elérhetővé teszik a játék fejlesztőkörnyezetét, a régóta ígérgetett SDK keretrendszer segítségével beindulhatnak a külsős mod- és pályafejlesztők gyártószalagjai. Eredetileg karácsony előtt tervezték tartalmaik bejelentését, azonban Doug Lombardi (ki más...) áthúzta számításaikat, Faliszek nem tudta megmondani mikor számíthatunk hivatalos L4D közleményre. Szóba került a nyári E3 kiállításon taglalt beépített filmszerkesztő, mely leginkább a Grand Theft Auto IV videó-szerkesztőjéhez hasonlítható. Faliszek ködösen fogalmazott a szerkesztővel kapcsolatban, szebben fogalmazva semmi konkrétummal nem szolgált, először szeretnék megjelentetni letölthető tartalmaikat, utána jöhet minden más. A csomagocska felhasználói áráról nem diskuráltak, feltehetőleg a PC-s tulajdonosok ingyen, míg a konzolos verzióval ékeskedő játékosok a Microsoft-nak köszönhetően kénytelenek lesznek fizetni érte.