Hirdetés

BC Kings fejlesztői interjú

|

Sokan szeretnének játékfejlesztők lenni, de csak keveseknek adatik meg, hogy élesben is megmutassák magukat

Hirdetés

Szerintem nem mondok eget verő baromságot akkor, amikor megkockáztatom, hogy sokan közülünk fogadnák el jó Kálvinista módjára a játékfejlesztést, mint életen át tartó hivatást. Bevallom, így vagyok ezzel én is. Ebben csupán sekélyes Pascal és HTML tudományom szab gátat, de az vesse rám az első követ, aki születésekor már kívülről fújta a C++ nyelvet. Mindegy. Ha ismét kedvem támad a tanuláshoz, akkor majd körbeszaglászom a fórumon, ahol ebben a témában is állandóan sistereg az ész. Addig pedig nem tudok mást tenni, mint hogy irigykedve hallgatom Baranyai Marcellt, aki már számos nemzetközi szinten is befutott játékon dolgozott programozóként, de ma már leginkább saját játékait csinosítgatja. Egyik ilyen, kizárólag az ő keze munkáját dicsérő alkotás a BC Kings, amely a közelmúltban nyerte el végleges formáját, és külföldi segítséggel már kiadásra is került. Vele ültünk le egy hosszabb beszélgetés erejéig, hogy a lehető legtöbb kulisszatitkot tudjunk meg arról, hogyan is mennek a dolgok a monitor másik oldalán.

bckings.jpg
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)