A folytatás azt feltételezi normális esetben, hogy az előd nem csak kritikailag, hanem anyagilag is sikeresnek bizonyult. Jelen esetben erről beszélhetünk, hiszen a bizonytalan lábakon álló Eidos aligha dobná piacra egy már bukott játék második felvonását.
Az egykori Mithis Games (Nexus: The Jupiter Incident, Creature Conflict: The Clan Wars) egyik feléből (a másik fele Most Wanted Entertainment néven működik) létrejött Eidos Hungary a Battlestations: Midway fejlesztését a PC mellett eredetileg PS2-re és Xbox-ra kezdte meg, de a kiadó döntése folytán végül csak X360-ra jelent meg az asztali rendszereken kívül. A második világháború csendes-óceáni hadszínterének vízi és légi összecsapásait feldolgozó alkotás második részében végre megadatik a játékosnak a lehetőség, hogy a császári flottát irányítva megállítsa, s hazáig kergesse a jenkiket. Az amerikai kampány ezzel ellentétben nem vágyálmokra épül, abban a történelmi csatákat vívhatjuk meg, egészen addig, míg el nem érjük Okinawa partjait. Az már japán föld.
Szintén az újítások közé tartozik, hogy tengerészgyalogosokat tudunk partra dobni, akik elfoglalják a szigeteken lévő reptereket, a vadászrepülőinket sorozó légvédelmi ágyúkat, és a hajóhadunkat köszöntő part menti ütegeket. Amint megszereztük ezeket, máris felhasználhatjuk őket a másik fél ellen.
A legújabb videómontázst elnézve kénytelen vagyok megállapítani - s örömmel teszem -, hogy a tartalmi fejlesztések mellett a grafikus motor polírozására is jutott némi idő és energia.
Battlestations: Pacific - A császár nevében
Mindig kedves a kicsit is patrióta szívnek, ha hazánk fiai egy-egy új játékkal jelentkeznek. Hát még ha folytatással!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés