A Warhammer-rajongók igazán nem panaszkodhatnak arra, hogy nincs mivel elfoglalniuk magukat, hiszen a Games Workshop támogatásával folyamatosan készülnek a világon alapuló videojátékok: Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr, Warhammer: Vermintide 2, Warhammer 40 000: Gladius - Relics of War - hogy csak néhányat említsünk.
Az újonnan érkezők között van a közelmúltban bejelentett Battlefleet Gothic: Armada 2 is, a Warhammer 40,000 univerzumban játszódó űrcsatás RTS folytatása pedig nagyobbnak, látványosabbnak és ambiciózusabbnak ígérkezik, mint elődje. Az első fejlesztői naplóban többek között Romain Clavier és Aurélien Josse, a Tindalos Interactive két vezetője mesélnek az elképzeléseikről, hogy miképpen szeretnék a második részt jobbá varázsolni minden téren, valamint a fejlesztési folyamatokba is belekukkanthatunk. Nézzétek meg, érdekes.
A Battlefleet Gothic: Armada 2 megjelenése valamikor 2018-ban várható, kizárólag PC-re. A Focus Home Interactive február 7. és 8. között megrendezésre kerülő párizsi sajtóeseményéről bizonyára újabb látnivalókat is kapunk majd.