A Battlefield Hardline promóciós kampánya még mindig ezerrel pörög, a Visceral pedig megpróbál minél jobb kapcsolatot ápolni a rajongókkal és bevonni őket a fejlesztésbe. A stúdió már jó ideje hangoztatja, hogy igenis kíváncsiak a játékosok véleményére, most pedig arra is fény derült, mennyire gondolták ezt komolyan.
Kevesebb robbanás
Sok játékos kifogásolta, hogy mind a rablók mind a rendőrök olyan brutális arzenálhoz férhettek hozzá, hogy Michael Bay is megirigyelte volna az egy snittre jutó robbanások számát. A Visceral nem akarta teljesen kivenni ezt a vonalat, de mostantól egyáltalán nem szerves része a játékmenetnek.
Újradolgozott Mechanic
A karakterosztállyal több probléma is volt, amelyeket igyekeznek kiküszöbölni. A speciális képességeket átdolgozzák, de továbbra is fontos lesz, hogy könnyen ki tudjon iktatni járműveket. A Mechanicot át is nevezik, alternatívát azonban még nem találtak ki, várják a játékosok ötleteit.
Átdolgozott HUD és Customize Screen
A csapat igyekszik a lehető legletisztultabb megoldást megtalálni a Battlefield Hardline HUD-ját illetően, hogy lehetőleg fölösleges figyelemelterelő villogások és többletinformációk nélkül kerüljön ki minden a képernyőre. Emellett a karakterünk testreszabásáért felelős menüt is átalakítják, hogy könnyebben kezelhető és problémamentes legyen.
Hosszabb körök, interaktívabb világ
Többen panaszkodtak arra is, hogy mire belemelegednének a játékba már kezdhetik is az új kört. Éppen ezért mind a Blood Money, mind a Heist meccseket átdolgozzák, így jóval tovább tartanak majd, de nem veszítenek a dinamizmusból. A környezeti lehetőségek is tovább bővülnek, sokkal több dolgot fogdoshatunk össze, kapcsolgathatunk, vagy épp nyithatunk ki.
Táposabb kocsik, realisztikusabb hangok
A járműveket akár egyetlen tárral is négy keréken gurló halálvagonokká változtathattuk, ennek pedig nem különösebben örült a kocsiban ülő 2-3 ellenfél, így az összes járművet strapabíróbbra alakítják át. A hangok terén is lesz változás, így ha felelőtlenül trappol az ellenfél, sokkal pontosabban be tudjuk majd azonosítani a helyét.
Ég veletek bugok
A legtöbb problémát az okozta, hogy ha egy feléleszthető játékosra medkitet vagy ammo boxot dobtunk, az blokkolta a line of sight-ot, így nem tudtuk feléleszteni. Ezt természetesen kijavítják, ilyen problémába nem futunk majd bele.
Fejlődik a vallatási rendszer
A Visceral fejlesztői átdolgozták a sokkoló működését és a vallatási módszereket is. Az elfogott ellenfél körül csak egy bizonyos hatósugáron belül jelenik majd meg a többi ellenfél, a minimapon azonban úgy tűnnek majd fel, mintha egy csapattársunk az Active Spottal jelölte volna be, így módszer egyszerre lesz hasznosabb, de kevésbé ópé.
Nektek hogy tetszenek a bevezetett módosítások?