A Battlefield 4 több, mint négy hónappal a megjelenése után még mindig küzd a bugokkal, a DICE ezúttal egy napon belül három konzolra hozta ki ugyanazt a javítócsomagot, illetve ezúttal egy kisebb tartalombeli újítás is szerepel a változások listájában. A svéd stúdiónak egyébként a jövőben több ideje lesz a hibák javítására, ugyanis a Naval Assault után jövő két DLC-t a cég Los Angeles-i stúdiója készíti majd.
Talán kezdjük is a legfontosabbal. A multiban elérhető maximális szint 120-asra növekszik, de ezzel a tartalmi változtatások listája véget is ér. Ellenben sok hibát javítottak ki, például a killcammel kapcsolatban is. A játék eddig gyakran nem is jelezte megfelelően, ha lőttek ránk, ezt azzal tetézve, hogy elhullásunk ismétlése gyakran hamarabb jelent meg annál, hogy a kliens kijelezte volna a halálos sebzést, és azt sem tudhattuk meg, mennyi élete maradt a vesztünket okozó ellenfélnek.
Emellett akadtak gondok a célzással is. A fegyverünk szórása gyakran maradt a csípőből való tüzeléshez rendelt értéken, hiába céloztunk mi becsülettel. A lézeres célzórendszerek fénypontja pedig nem egyszer ragadt oda különböző textúrákhoz. A járművek esetén például az a hiba került javításra, hogy a Rogue Transmission pályán nem lehetett quadról pontokat elfoglalni, tankokkal gyakrabban lehetett lőni, mint, ahogy azt a fejlesztők tervezték, de dolgoztak a hajók fizikáján is.
A teljes listát a fegyvereken történt változtatásokkal és a kijavított hibákkal együtt a hivatalos fórumon találjátok (ez megegyezik a PS3, PS4 és Xbox 360 esetén), a javítás PC-s és Xbox One-os verziójáról azonban még nincs hír.
Ti találkoztatok ezekkel a bugokkal?