A Battlefield 4: Dragon's Teeth alig öt napja jelent meg és többek közt olyan várva várt újításokat hozott magával, mint a taktikai pajzs, az új mapok és egy új játékmód. A DLC azonban némi meglepetést is hozott magával. Jogos lehet a felháborodás, hiszen olyan dolgokért fizettünk újra, amiket már az alapjáték is tartalmazott: a lag, a rubber banding, a netcode okozta problémák és a többi ismerős bug tértek vissza, igaz, most legalább nem érintenek mindenkit.
A problémát egyre többen jelentik a hivatalos fórumon, egyesek szerint még a bétánál is rosszabb állapotba került a játék a DLC óta. A problémák elsősorban a PC-s játékosokat érintik valamint főleg a Dragon's Teeth pályáin fordulnak elő, de bizonyos esetekben a többi platformon és mapon is előfordultak kisebb akadások és glitch-ek.
A játékosok jelentései szerint egyre többször fordul elő, hogy két játékos egyszerre öli meg egymást, a fal mögött halnak meg, vagy egyetlen golyóval terítik le őket. Ezek a netcode által okozott legfontosabb problémák, de az egyszerű lag és az ugráló karakterek is egyre inkább megnehezítik a játékot. A DICE már dolgozik a javításon, addig is azt javasolják, a hálózati beállításoknál válasszunk magas frekvenciát.
Ti találkoztatok a hibákkal a Dragon's Teeth bevezetése óta?