Thomas "Tompen" Andersson, a Battlefield 4 vezető multiplayer tervezője a játék hivatalos blogján mesélt kicsit arról, hogyan fog működni a többjátékos mód, és hogy hogyan nem kényszerítik rá a játékosokat a csapattal való együttműködésre. (Egyébként meg megteszik ezt majd a csapattársak, a „GTFO NOOB” kifejezésnek nagy ereje van.)
„Szeretnénk népszerűsíteni a csapatjátékot kiváló játékelemek, mint a Field Upgrade-ek, a Commander Mode, rengeteg új, a kooperáció fejlesztéséhez használható kütyü megalkotásával. Jelentősen növeltük az eszközök és a csapatjáték előnyeinek számát, ennek eredményeképp érezzük úgy, hogy a Battlefield 4 többjátékos élménye a legmélyebb, legkifizetődőbb és legszórakoztatóbb az egész sorozatban.” - írta Andersson a blogbejegyzésben. A Battlefield 3 fanatikusai örülhetnek, ugyanis visszatérnek az Engineer, Recon, Support és Assault kasztok, magukkal hozva mindent, amiért korábban kedveltük őket. Andersson úgy gondolja, a játékosok csak töredékét próbálták ki a kütyüknek és a járműveknek, ezen szeretnének változtatni a kütyük funkcióinak bemutatásával és a fegyverek összehasonlíthatóságának lehetőségével.
A Field Upgrade-ek a Battlefield 3 specializációihoz hasonlóan, a csapatmunka eredményességével arányosan jutalmazzák a csapatot. „Itt egy példa: a parancsnok (Commander) kiad egy parancsot (például: 'Foglaljátok el az A bázist!'), a csapat vezetője továbbadja ezt a csapattársaknak, a csapattársak pedig elvégzik a feladatot. A parancs vérehajtása után mindenki, aki részt vett benne, jutalmat kap, a parancsnok pedig még ezen felül megjutalmazhatja a csapattagokat.”
A Battlefield 4 november elsején jelenik meg, addig még az eddigieken felül további gameplay videókra is számíthatunk