Ez egyébként a kiadó történetében a legjobb nyitány, eddig az EA Sports vitte a pálmát a 8 milliós premier-készlettel, amelyből egyébként 5 milliót el is kapkodott a nagyérdemű. A Battlefield 3 (azért nem egészen meglepő) sikere viszont már a második negyedévi mérleget 13,3 százalékkal dobta meg (várhatóan 715 millió dolláros bevétellel már számolhatnak a csillogó mosolyú pénzügyesek).
Ehhez egyébként a vállalat egy 340 milliós kiadást jelentett be, amelyet főleg a kutatási és fejlesztési részleg vitt el, na és persze a marketing, amelyben a Battlefield 3 egészen biztosan nagy szerepet játszott. Ennek ugyanakkor meg is van az eredménye: 10 millió darab egy nap alatt - a Battlefield Bad Company 2-ből eddig csak 11 milliót szállítottak ki a megjelenés óta, ha esetleg így könnyebb látni az elképesztő eredményt. Ezek után jogosan merül fel a kérdés: vajon mennyire nyúltak mellé az elemzők a Battlefield 3 és a CoD: Modern Warfare 3 piaci becsléseinél? (Szólunk előre: aki ebből is ízlésvitát nyit, annak elviszi a nyelvét a cica.)