A kompetitív multis lövöldék piaca kezd egyre telítettebbé válni, hiszen a free-to-play szegmenst uraló Team Fortress 2 mellett elég komoly rajongótábort szerzett magának a Dirty Bomb is, ahogy sokakat érdekel az fizetős Battleborn és az Overwatch is. Ezt persze a Bethesda is tökéletesen tudja, így csak akkor szeretnék megjelentetni a Battlecry-t, ha képes versenybe szállni ezekkel a címekkel.
Egyelőre viszont úgy tűnik, a játékról elnevezett Battlecry Studiosnak ez nem sikerült, amiről nyíltan beszélt a kiadó: "Kétségeink vannak a Battlecry kapcsán, és hogy el tudja-e érni a vele kapcsolatban kijelölt céljainkat. Éppen azokat a javításokat értékeljük ki, amikre szükség van, hogy megfeleljen a minőségi elvárásainknak. A stúdió továbbra is gőzerővel dolgozik több különböző projekten".
Pedig a Battlecry-t kiemelhetné a tömegből az egészen egyedi stílusa, ami egy alternatív múltat ábrázol, steampunk-szerű elemekre épül, illetve a három különböző frakció ötlete is érdekes csavarnak tűnik.