Hirdetés

Baldur's Gate 3 - a fejlesztők szerint a D&D-s szinteződés lassú a játékhoz

|

A Larian nagyon szeretne annyira közel maradni a D&D ötödik kiadásához, amennyire csak lehet, de vannak dolgok, amiken változtatniuk kellett.

Hirdetés

Aki már játszott Dungeons & Dragonst életében, az pontosan tudja, hogy az 1-es szintről 11-12-re eljutni akár egy évig is eltarthat attól függően, hogy milyen szinteződési variációt használ a Dungeon Master, és hogy mennyire jószívű. Ez nem így fog működni a Baldur's Gate 3-ban.

Hirdetés

A Larian alapítója, Swen Vincke mesélt egy kicsit az ezzel kapcsolatos kihívásokról:

"A szintezés pont az egyik dolog, amivel problémáink vannak, mert a könyvekben nagyon lassú a folyamat. A videojátékokban általában ez nem ilyen nehézkes."

Ettől függetlenül a stúdió egy ízig-vérig D&D játékot akar, és nem szeretnének nagyon messzire kanyarodni a Player's Handbookban olvasható szabályoktól.

"Maradni akarunk a szabályoknál. Azt próbáljuk kiokoskodni, hogy hogyan tartsuk meg a szintek jelentőségét úgy, hogy közben videojátékosabbá tegyük a rendszert."

Egy D&D asztalnál nagy pillanat az, amikor összejön a következő szintre elég XP, vagy a DM azt mondja, hogy "elérkeztünk a következő szinthez". Reméljük, hogy a Baldur's Gate-ben is hasonló fontossággal bírnak majd az egyes szintek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)