Ha valaki pusztán a kommentelők alapján ítél meg egy közösséget, téves következtetésre juthat, hiszen a játékosok, olvasók többsége nem kommentel, de akár már egyetlen toxikus viselkedésű illető is elronthatja az ember kedvét. A játékfejlesztők a legapróbb hibák miatt is halálos fenyegetéseket kaphatnak a nicknevek mögé bújt felhasználóktól, és a jogos kritikát sem tudják néhányan illően megfogalmazni.
A toxikus viselkedés komoly probléma, és a Battlefield 2042 egyik fejlesztője is úgy érzi, sok stúdió pont emiatt zárkózik el a kommunikációtól.
Ben Walke producer, aki F8RGE néven is ismert, a Redditen válaszolt a játékosok a béta kapcsán megfogalmazott felvetéseire. Elmondta, a múlt héten elérhetővé vált build néhány hónapos, mert valahol határt kellett húzni, de azóta is folyamatosan javították a hibákat, és most is figyelték a visszajelzéseket, melyek alapján a végleges változatot tudják csiszolgatni.
Miután valaki olyan hangnemet engedett meg magának a fórumon, amit nem lett volna szabad, Walke megvédte kollégáit.
"Feltetted valaha magadnak a kérdést, hogy miért nem lép kapcsolatba több fejlesztő a játékosokkal? Megvan a visszajelzések helyes módja, és nem gondolom, hogy a csapatból bárki a konstruktív kritika ellen volna. Ugyanakkor a személyes támadások mennyisége, amiket a béta indulása óta eltelt néhány órában láttam, nagyon kiábrándító. Minden, a felhasználói felületet készítő ember fantasztikus, szuper kollégák és tehetséges fejlesztők."
A Redditen jelzett, UI-jal kapcsolatos hibát egyébként már javították korábban. Messzemenő következtetéseket a béta alapján nem érdemes tehát levonni, de reméljük, jobb lesz a végeredmény, mint ez a kis szelet, aminél a kritikák jó része jogos volt.