Mióta rátehették a kezüket kiválasztott szakmabeliek, azóta szinte napi rendszerességgel tudhatunk meg valamilyen új - és nem ritkán izgalmas - érdekességet az Xbox Series X-szel kapcsolatban. Az már biztosnak mondható, hogy a konzol nem fog mostohán bánni a régebbi játékainkkal, ugyanis azok is profitálnak majd az NVMe SSD-nek köszönhetően drámaian lerövidülő töltési időkből, de még a Quick Resume funkcióból is. Utóbbi azt teszi lehetővé, hogy párhuzamosan több játékot is elindítsunk, és néhány másodpercnyi szünettel gyakorlatilag bármikor váltsunk közöttük.
Emellett pedig az új hardver mindegyik játékból kihozza a maximumot, legyen szó felbontásról vagy a képfrissítés gyakoriságáról, sőt mint azt Jeff Grubb, a VentureBeat munkatársa élesben letesztelte, az auto-HDR funkciónak hála némelyik klasszikus jobban néz ki, mint valaha. Ami igazán lenyűgöző, hogy a fénysűrűség minden alkalommal elérte a kimagaslóan jó értéknek számító 1000 nitet.
A fenti videóban szereplő címek egyikét sem úgy tervezték, hogy kihasználja a HDR-képes tévék lehetőségeit, az Xbox Series X azonban megoldja ezt gépi tanulásos módszerrel, mégpedig anélkül, hogy a rájuk húzott filter negatívan érintené a játékok teljesítményét.