Mindannyian emlékszünk egy-egy játékra vagy pályarészre, amelyet egyszerűen nem tudtunk megcsinálni.Általában nem azért, mert bénáztunk, hanem mert a játék olyan szinten unfair helyzetet teremtett, ami túl ment az emberi teljesítőképesség határán.
A kifejezetten jól sikerült Uncharted: The Nathan Drake Collection amellett, hogy szebb formában tartalmazza a trilógiát, bevezet egy új nehézségi fokozatot is, amelyet egyszerűen csak Brutal névre kereszteltek a fejlesztők. Akinek már az eddig ismert Crushing fokozattal is meggyűlt a baja, az jobban teszi, ha ezt nem erőlteti.
Ahogy az a videón is látszik, gyakorlatilag egyetlen golyóba meghalunk, és mivel egy átvezető után kapjuk vissza az irányítást, nem nagyon tudunk trükközni. Villámgyors reflexekre és egy nagy adag szerencsére van szükségünk ahhoz, hogy ne haljunk meg. Bár van trófea arra, hogy a játékot ezen a nehézségen toljuk végig, a Platinumhoz erre nincs szükség, úgyhogy csak emiatt nem érdemes szívni vele.
Ti találkoztatok már hasonló helyzettel más játékokban?