Kifejezetten élvezetes játék lett a Star Wars: Squadrons, ami egy olyan élményt elevenített fel, melyről azt hittük, már sohasem éljük át újra: élvezetes űrcsatákat a George Lucas által megálmodott univerzumban. A fejlesztők a megjelenés után többször is kijelentették, hogy nem tervezik DLC-kkel bővítgetni a játékot.
Később azért ezt az állításukat megváltoztatták, de mindeddig kizárólag ingyenes tartalmak kerültek a Squadronsba, és ez a legújabb frissítésnél sincs másképp. Az update új pályát hozott a multiplayer szegmensbe és javulást a next-gen konzolokon, melyből azonban az Xbox felhasználók többet profitálhatnak.
A tegnap élesedett Star Wars: Squadrons 3.0-ás frissítés a kampányban megismert Fostar Haven pályát Dogfight és a Fleet Battle módokban is elérhetővé tette. Ennek köszönhetően az új helyszínen solo vagy co-op módban is csatázhatunk, akár botok ellen, akár online, mások tudásával vetnénk össze képességeinket. Érkezett még egy megújult kezelőfelület és egy adag hibajavítás is, de ami talán ezeknél is fontosabb, hogy teljesítményben is jelentős előrelépés történt a next-gen konzolokon.
Az EA részletesen beszámolt az érkező újdonságokról egy bejegyzésben, ebben pedig kifejti, hogy mindkét gépen javulást ért el, de csak Xbox Series X-en játszható a játék 120 fps-sel 4K felbontás mellet. Ugyanígy kizárólag a Microsoft platformján van lehetőségünk beállítani, hogy a csinosabb látványt, vagy a jobb teljesítményt preferáljuk inkább.
Bár azt tudtuk, hogy nyers erőben a Series X valamelyest a PS5 fölött áll, de a megjelenés óta érkeztek már olyan jelentések, melyek szerint a Sony konzolján jobban futottak bizonyos címek. A titkok nyitja tehát valószínűleg a fejlesztőcsapatoknál keresendő, akiknek nyilvánvalóan még szokniuk kell az új rendszerekre való fejlesztést.
Nincs tehát kizárva, hogy a későbbiekben a PS5-ön is elérhetővé válnak a fent említett funkciók a Star Wars: Squadronshoz.