Electronic Arts, Warner Bros. Interactive, THQ, Sony Computer Entertainment, és Ubisoft, ezek a kiadók tettek lépéseket, vagy terveznek lépni annak érdekében, hogy visszaszorítsák a használt videojátékok adását és vételét ami kizárólag a kereskedőket gazdagítja.
Az Ubisoft ma erősítette meg hivatalosan, hogy igazak azok a pletykák, amelyek felvetették annak a lehetőségét, hogy a francia kiadó kizárja az ingyenes online multiplayerből azokat, akik használtan vásárolják meg a jövőben megjelenő játékait.
A Uplay Passport program az elkövetkező néhány hónap folyamán kel életre, és elsősorban a népszerű, core játékait érinti. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Driver: San Francisco (az első a sorban) mellé egyszer használatos regisztrációs kódot kapunk, amit beváltva exkluzív tartalmakhoz férhetünk hozzá, de az online multiplayer is csak ennek érvényesítése után fog működni. Amennyiben mégis másodkézből szereznénk be a játékot, de szeretnénk multizni, akkor 10 dollárért vásárolhatunk egy új Uplay Passportot.