Az Overwatch 2 megjelenése sikerrel lehelt új életet a lövöldébe, és a közösség azóta is szorgosan pörgeti a meccseket. A gond csak az, hogy a monetizációs változásokkal együtt a régi jutalomládák eltűntek, és az egyetlen vállalható megoldás skinek és egyéb apróságok megnyitására a bankkártyánk átnyújtása.
A játék ugyan megszán minket hetente némi kredittel, de azt olyan szűkmarkúan méri, hogy hét-nyolc hónapnyi dedikált farmolásba kerülne megvenni 1 darab Legendary kategóriás szerelést. Ezzel kapcsolatban egy World of Warcraft és Overwatch rajongó, Everdale összerakott egy izgalmas számítást.
Kipróbálta, hogy mennyi ideig tartana az, ha egy Overwatch 2 kinézetet World of Warcraft aranyból próbálna megvásárolni. Ahogy azt említettük, az OW2-ben a heti küldetések adnak egy kisebb mennyiségű kreditet, de amikor azt írtuk, hogy "kisebb", akkor azt úgy is értettük: 60 kreditet kaphatunk hetente, ami nagyjából 60 centnyi eurónak felelne meg.
A World of Warcraftban létezik a WoW Token nevű tárgy, amit játékbeli aranyért megvásárolhatunk az aukciós házakban, és aztán beválthatunk 13 eurónyi Battle.net kreditre. Ha van egy pár 60-as szintű karakterünk, akkor alapvetően annyi a dolgunk, hogy a napi feladatok teljesítésével és a magától működő Covenant Table menedzselésével begyűjtünk pár tízezer aranyat naponta. Ezzel a módszerrel Everdale 2 hét alatt tudott összeszedni annyi Battle.net kreditet, hogy megvásárolhasson egy Legendary kategóriás Overwatch 2 kinézetet.
Ehhez hozzátartozik, hogy több WoW karakter felszintezése és fenntartása még akkor sem kevés idő, ha csak 1-2 órát foglalkozunk egy karakterrel naponta, ráadásul fizetnünk kell a WoW havidíjat is, és a WoW Token árának ugrásait is szemmel kell tartanunk. Ettől függetlenül sokat elárul a helyzetről, hogy az Overwatch rajongóknak egy második játékot kellene pörgetniük ahhoz, hogy azelőtt felöltöztethessék kedvenc hőseiket, mielőtt ráunnának a játékra.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!