Az Overwatch 2 fejlesztői még gyorsan összedobnak pár egyensúlybeli frissítést a játék indulása előtt. Ezek a módosítások a tesztelők visszajelzéseire építenek, melyeket az első alfa és béta időszakok után gyűjtöttek be. Míg ez a hozzáállás alapvetően bizalomgerjesztő, vannak elbizonytalanító fejlemények a játék körül.
Az egyik legvitatottabb pontja az OW2-nek a DPS karakterek passzív bónusza volt, ami lehetővé tette a játékosoknak, hogy 30% ultimate töltöttség megtartása mellett válthassanak karaktert, amennyiben ezt szükségesnek érzik. Mivel a játékot a Blizzard látszólag azzal az alapvetéssel építi, hogy a résztvevők csak ritkán váltanak majd karaktereket, ezért sokan alapvetően arra gondoltak, hogy szimplán kiveszik majd ezt a passzív hatást. A fejlesztők ehelyett úgy döntöttek, hogy minden szerepkörnek elérhetővé teszik.
Nem feltétlenül probléma a karakterváltás megkönnyítése, viszont ez ténylegesen szembe megy azzal, amit maga a Blizzard is bevallottan észlelt a saját játékában. Aaron Keller, az Overwatch 2 kreatív vezetője szerint a játékosok hajlamosak leragadni egy karakternél a meccsek során, és inkább nem váltanak.
Ehhez még hozzájön, hogy az új karaktereket a Season Pass részévé teszik, jelentősen megnehezítve ezzel a hozzáférést. A meta stratégiákat szokás szerint a közösség fogja kibogarászni majd magának, de a Blizzard üzenete egyre maszatosabb. Nem lenne rossz tudni, hogy mi a cél az Overwatch 2-vel, de kevés az esélye, hogy erre még a megjelenés előtt választ kapnánk.