Hirdetés

Az Overwatch 2 kilépett a korai hozzáférésből, de a steames értékeléseken ez sem segített

|

Nagyon furcsa helyzetbe hozta magát a Blizzard, amiből nem biztos, hogy képes lesz kimászni.

Hirdetés

Meglehetősen érdekes az Overwatch 2 szituációja. A játékosközösség egészének elég lesújtó véleménye van a free-to-play lövöldéről, de a Blizzard mégis úgy döntött, hogy kiadja azt a Steamre, kitéve ezzel felhasználói értékeléseknek és a SteamDB adatbányászatának.

A steames megjelenést ráadásul úgy intézték, hogy az egybeessen az Invasion szezon indulásával, ami ugyan hozott egyjátékos missziókat, de azok az 15 euróba kerülnek. Viszont amikor az emberek épp elvertek 60-at az év egyik legjobb (ha nem a legjobb) játékára, akkor azoknak a 15 eurós bővítményeknek megkérdőjeleződik az értéke.

Hirdetés

Természetesen pontosan az következett be, amire számítottunk: a játék jelenleg "rendkívül negatív" összesített értékelésen áll több mint 27 000 véleményezés után. Sokat elárul egy közösség helyzetéről, amikor a legpozitívabb értékelés is csak annyit tud kinyögni, hogy

"A játék szórakoztató, de az élmény, amit megszerettem, jelentősen sérült a tolakodó kapzsiság miatt, így nem tudom ezt ajánlani senkinek."

A helyzet más, mint egy sikertelenül induló F2P cím esetében. Az Overwatch 2-vel a mai napig rengetegen játszanak, de a Blizzard hozzáállása a szolgáltatáshoz több szinten is megkeserítette az élményt. Ez már azzal kezdődött, hogy az Overwatch 2-t "Early Access" címként indították útnak, mert a megjelenésre nem tudták befejezni a PVE Hero Mode-ot, ráadásul később még kukázták is azt.

Nézzük a jó oldalát, legalább a korai hozzáférést jelző plecsni lekerült végre a lövöldéről. A vezető producer, Jared Neuss szerint az Invasion szezon volt a megfelelő alkalom annak lekaparására.

"Számomra ez kevésbé szól egy tartalmi határvonalról. Itt inkább az a lényeg, hogy azt a játékot működtetjük, amelyiket igazán akartuk? Ez az a struktúra, amit tartani tudunk, a tartalommennyiség, amit szolgáltatni tudunk, és képesek vagyunk-e így folytatni a támogatást, annak teljes, működtetési szintjén?

Neuss szerint ahhoz a ponthoz érkeztek, amikor még van mit tanulniuk, de már megtalálták a ritmust, és tudják mit akarnak kihozni az Overwatch 2-ből. Hogy ez mit jelent hosszútávon, majd kiderül.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)