Az Nvidia mérnöke felfedte hogy a néha játékokban érzékelhető és a Windows Vista alatt nyújtott gyenge teljesítmény nem a rossz driver-eknek köszönhető. A hiba a GPU vertex shader vezérlőjében van és emiatt hibás geometriai számítások léphetnek fel a kép renderelése közben. Ennek köszönethő az is hogy a 2xAA és a 4-szeres elsimítás között sincsen komolyabb különbség. A hiba ugyan még még nem vezet komolyabb veszélyhez, de renderelt kép már lehet annyira hibás hogy emiatt az Nvidia visszahívja a 8800-asokat.
Az NVIDIA visszahívja a 8800GTX/GTS-eket
A Nvidia tavaly ősszel elsőként dobott piacra DirectX 10 képes grafikus kártyákat. A kártyák egybe hangzóan jó szakmai elismerést kaptak. Ezt mind a sebességüknek és szolgáltatások terén nyújtott kiemelkedő képességeiknek köszönhették. Viszont a napokban az Nvidia egy névtelenség mögé bújt szakembere olyan hibát fedezett fel a GeForce8-asokban amik miatt a cég visszahívja az összes eddig kiadott kártyát.