Sokáig még azt sem tudtuk, pontosan hogyan épül majd fel, milyen játékélményt kínálhat az Arkane Austin újdonsága, a Redfall, aztán a fejlesztők a megjelenéshez közeledve próbálták tisztázni ezt, illetve lehetőséget adtak az újságíróknak arra, hogy tegyenek vele egy próbát (mint a linken is olvashatjátok, tőlünk Kaci vállalkozott a feladatra). Az akkor bemutatott változatban pozitívan csalódtunk, de a végleges verzió láttán a kritikusok nem tapsolnak örömükben.
Bár a mi tesztünk még készül, és több oldal is csak az első élményeiről számolt be (viszonylag későn érkezett a sajtópéldány), mivel ma van a megjelenés napja, a Metacritic oldalán már felbukkant néhány pontszám. Ezek alapján a Redfall Xbox Series X-es változat 64-es átlagon áll, a PC-s pedig 62-n.
A középszerűnél gyengébb játékot sugalló pontokat a Redfall teljesítménybeli problémákkal, a gyenge MI-vel, nem túl élvezetes lövöldözéssel, és az egyéniség szinte teljes hiányával érdemelte ki. Úgy látszik, hiába cserélték a formulában vámpírokra a zombikat, ennél több kellett volna a sikerhez.
Game Pass-tölteléknek azért így is megfelel, ha teljes áron nem is veszitek meg, előfizetőként adhattok neki egy esélyt, hátha valami megragad benne - csak ne várjatok tőle túl sokat.