Capps elmondása szerint a cégnél előre haladnak és nem hátra, így nem terveznek Wii-re fejleszteni, mivel az technológiai visszaesést jelentene. Úgy véli, hogy nincs értelme egy shaderekre épülő engine-t olyan konzolon használni, amely nem támogatja a shadereket. Bár lehetséges Unreal Engine 3-at Wii-n futtatni (lásd Red Steel), de annyira vissza kell venni a képességeiből, hogy felesleges.
Emellett kijelentette, hogy személyes véleménye szerint a Wii olyan, mint egy vírus. Valaki megveszi, a barátainak tetszik, megveszik ők is. Az első ember pár hónapig elszórakozik vele, majd többet elő sem veszi, de addigra már a barátok barátai is megvették. Így a konzolt veszik, de nem játszanak rajta. Emellett azonban elismerte, hogy hosszú ideje a Nintendo az első, akinek sikerült elérnie, hogy a különböző generációk együtt szórakozzanak videójátékokkal.