A Shadow of the Erdtree DLC bődületesen jó kritikákat kapott, sőt végül az Elden Ring kiegészítője lett minden idők legjobbra értékelt bővítménye, egyúttal a 2024-es év eddigi legjobb játéka. A Steamen viszont jelenleg vegyes játékosértékelésekkel büszkélkedhet csak a Shadow of the Erdtree, a visszajelzések nagy része alapján pedig ennek oka nem más, mint a DLC nehézsége.
Sokan panaszkodtak azért, hogy az új területen, az Árnyföldeken a legkisebb, mezei mob is két csapással kivégzi őket, a bossoknak pedig olykor ehhez egyetlen találat is elég. A FromSoftware korábban is híres volt arról, hogy kifejezetten kemény kihívások elé állítja a játékosokat a DLC-kben, de egyesek szerint most túl messzire mentek.
Nos, nekik üzent most a játékot kiadó Bandai Namco. Azt tanácsolták ugyanis, hogy esetleg talán fejleszteni kéne a Scadutree Blessinget, a DLC új, saját külön fejlődési mechanizmusát - erre Scadutree Fragmentek gyűjtögetésével van lehetőségünk, és tényleg érdemes így tenni, mert minden Scadutree Blessing szint meglépése után erősebbek lesznek a támadásaink, a bekapott sebzés pedig csökken.
This is a suggestion to level up your Scadutree Blessing
— Bandai Namco US (@BandaiNamcoUS) June 22, 2024
Nyilván nem mindenki vette jó néven a Bandai Namco tweetjét, egyesek szerint a kiadó simán csak noobnak nézi a játékosokat, míg mások jót derültek a dolgon, és felhívták a figyelmet arra, hogy tényleg ez lenne a megoldás, nem szabad eszetlenül rohanni a DLC-ben.
Ti mit gondoltok, tényleg túl nehéz lett a Shadow of the Erdtree, vagy "git gud"?
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!