A zene a film egyik elengedhetetlen kelléke, ami a képpel együtt él, sőt fokozza a vásznon/képernyőn látottakat. A jó filmzene viszont a képek nélkül is megállja a helyét, és élvezetes tud maradni. Ez viszont már ritkábban sikerül, főleg, hogy a Hans Zimmer, valamint zenei stúdiója, a Remote Control (leánykori nevén: Media Ventures) által képviselt hangzásvilág egyre elterjedtebb Hollywoodban, és nem feltétlenül csak a germán komponista holdudvarának tagjainak körében.
Ramin Djawadi – Iron Man (2008)
Rögtön a 2008-as kezdő epizódban egy Zimmer-tanonc látott neki a Bosszúállók legkirályabb tagjának, Vasembernek a zenei aláfestéséhez. Djawadi nem egyszer dolgozott Zimmer keze alatt, olyan filmekben, mint a Karib-tenger Kalózai-trilógia és a Batman: Kezdődik, de önállóan is kipróbálta magát olyan moziknál, mint a Penge: Szentháromság, a Nagyon vadon vagy a Kevin Costner főszereplésével készült Mr. Brooks. Utóbbi három zenéje nem nevezhető éppenséggel karakteresnek, ennél fogva némileg érthetetlen, hogy a színész-rendező Jon Favreau miért nem a korábbi rendezéseiben (Mi a manó?, Zathura – Az Űrfogócska) vele együttműködő, rutinosabb John Debneyt szerződtette. Ennek ellenére nem lehet azt mondani, hogy a Vasember zenéje rosszul sikerült volna, csak nélkülöz minden fajta egyediséget.