Tavaly is bőven kijutott olyan játékokból, amelyek valószínűleg kevés örömöt okoztak a játékosoknak, de a Battlefield 2042 sajnos még ebben a kategóriában is kiemelkedőnek számít, mivel valami nagyon félremehetett a megjelenése előtt.
Amíg a rajongók leginkább a hiányosságokat és a technikai problémákat okolták a lövölde csúfos bukásáért, addig látszólag az Electronic Arts nem volt hajlandó vállalni a saját felelősségét, és inkább a koronavírus-járványt, valamint az új Battlefield után megjelent Halo Infinite-et okolta. Vagy mégsem?
A kiadó kommunikációért felelős fejese, John Reseburg időközben egy közleményben reagált a téma kapcsán, és máris picit árnyaltabb lett a helyzet:
"Ezek a tudósítások nem pontosan rögzítik a megbeszélést és a kontextust, ami egy részletekbe menő, nagyon szerény belső beszélgetés volt a friss Battlefield rajtjáról. Kulcsfontosságú tudásról és a megvalósítani kívánt lépésekről volt szó, nem a külső hatások okolásáról."
- igyekezett tisztázni a helyzetet Reseburg.
Persze ilyen esetben felmerülhet az emberben, hogy az EA csak ezzel próbálja meg csillapítani a kedélyeket. Viszont azt sem érdemes figyelmen kívül hagyni, hogy az eredeti sztori is gyakorlatilag csak egy erősebb lábakon álló pletyka, aminek tartalma nyilván még jobban felbosszanthatja a Battlefield 2042 miatt dühös játékosokat.
Nehéz tehát eldönteni, hogy még jobban haragudjunk-e az EA-re, vagy sem, de sajnos nagyon úgy tűnik, hogy a legendás sorozat legfrissebb felvonásának befellegzett, mivel nem bővelkedik játékosokban, és azt sem tudni, mikor fog végre jobb élményt nyújtani.