A Marvel nem csupán filmek és sorozatok tekintetében pörgette fel a tartalomgyártást, hanem a videojátékokra is alaposan ráfeküdt: még idén jön az XCOM-szerű Midnight Suns, közeleg a Spider-Man 2, jön a Rozsomákra fókuszáló darab és Fekete Párduc is együtt bandázik majd Amerika Kapitánnyal egy különlegesnek ígérkező koncepcióban. Szeptemberben aztán az is kiderült, hogy Vasember is megkapja a maga játékát, méghozzá egy olyat, ami a sztorira fókuszál.
Adná magát, hogy mindez az MCU-hoz hasonlóan összekapcsolódjon, de a Marvel Games egyik vezetője, Bill Rosemann korábban igyekezett elmagyarázni, hogy csak úgy tudják szavatolni a fejlesztők kreatív szabadságát, ha nem kötik meg a kezüket az univerzumépítéssel.
Hogy ebben van igazság, azt a Motive projektje is alátámasztja. A csapat élén álló Patrick Klaus az Eurogamernek adott interjút, amelyből egyrészt kiderült, hogy szenvedélyesen rajong a - szavai alapján még korai fázisában járó - projektért, és egy életre szóló lehetőségnek tartja, hogy Vasemberrel készíthetnek egy teljes értékű, AAA kategóriájú akció-kalandjátékot.
Másrészt megtudhattuk, hogy a nagyszabású játék egy teljesen új Vasember sztorit mesél el, és nem csak ebben lesz egyedi, Klaus szerint a lenyűgöző történetmesélés mellett innovációra van szükség:
"Időre van szükségünk ahhoz, hogy kipróbáljunk bizonyos dolgokat, és hogy biztosak lehessünk abban, hogy olyan kreatív elképzelés és kreatív irányvonal jön létre, amely friss és egyedi lesz, és megkülönbözteti a többi Marvel-játéktól vagy a meglévő akció-RPG játékoktól. Ez nagyon-nagyon nagy hangsúlyt kap, mielőtt belevágunk a gyártásba."
A játékosoknak tehát valószínűleg még sokat kell várniuk rá, hogy megérkezzen a Vasemberre koncentráló videojáték, de a nyilatkozat alapján biztosak lehetünk benne, hogy egyedinek tervezik. Addig pedig maradnak a meglévő játékok vasemberes modjai és a Marvel's Iron Man VR.