Az amerikai IGN elkapta egy interjúra a Walt Disney Games vezető alelnökét, Sean Shoptawt, akit elsődlegesen a Ubisoft által bejelentett Avatar: Frontiers of Pandora című játék kapcsán akartak kikérdezni.
A beszélgetés a Ubisoft Massive által fejlesztett, nyílt világú Star Wars projektre terelődött, és bár a két univerzum nagyban különbözik, igen is sok közük van egymáshoz, már ha a fejlesztői oldalt nézzük.
Shoptaw elmondása szerint a Ubisoft hozzáállása az Avatar játékhoz nagyban leszűkítette a Disney potenciális partnereinek listáját a jövőbeli Star Wars cím kapcsán.
"Igazából ez az egész akkor kezdődött, amikor bekebeleztük a Foxot, és azt követően találkoztunk a Massive-val az Avatar kapcsán. Látszott a srácokon, hogy szenvedélyes elhivatottság van bennük a Star Wars IP felé, és a tárgyalások során kialakult kapcsolatunk vezetett oda, hogy a közelmúltban bejelenthettük a közös Star Wars játékunkat."
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A rajongók évek óta könyörögnek egy nyílt világú Star Wars címért, és a Ubisofttal kialakult együttműködés végre lehetőséget adott arra, hogy a Disney kiszolgálhassa őket.
"Nekünk is voltak terveink egy nyílt világú Star Wars címmel. Nem csak a Massive akarta ezt. Mondjuk ők nagy lendülettel vetették bele magukat, és ennek hála minden felgyorsult. Persze mi is tudtuk, hogy a rajongók régóta vártak erre."
Shoptaw hozzátette, hogy meg akarták várni a megfelelő időpontot és a megfelelő partnert mielőtt nekiugranak egy ilyen fontos projektnek. Úgy tűnik, a Ubisoft Massive bizonyította a Disneynek, hogy ő a megfelelő partner.