Hirdetés

Az Assassin's Creed Valhallától kezdve nem lesznek többé achievementek a Ubisoft játékaiban PC-n

|

A hagyományos, konzolokról átvett rendszert kukázta a Ubisoft, de van helyette más, amivel jobban járhatunk.

Hirdetés

Az első átfogó achievement-rendszert a Microsoft vezette be az Xbox 360 idejében, 2005-ben, majd 2007-ben a Valve, 2008-ban pedig a Sony is a zöldek nyomdokaiba lépett. Azóta számos további platformon találkozhattunk olyan bónuszfeladatokkal, amikkel növelhetjük a játékidőt, de értéktelen pontokon kívül más jutalmakat nagyon ritkán kapunk a teljesítésükért.

A Ubisoft az elmúlt hetekben teljesen átalakította a Uplay-t, át is nevezte Ubisoft Connectre, és még nagyobb hangsúlyt helyezett a korábban Ubisoft Club néven futó szolgáltatásaira. Az ebben található kihívások teljesítésével játékbeli bónuszokat, levásárolható pontokat húzhattunk be, olyan dolgokhoz juthatunk, amik tényleg nem csak dicsekvésre jók.

Hirdetés

Az Assassin's Creed Valhalla a kiadó első olyan PC-s játéka, amiben már nincsenek achievementek, helyüket teljes egészében átvették a kihívások, melyek XP-t és egyéb jutalmakat kínálnak. Egy részük állandó, a többi limitált ideig elérhető és időszakosan frissül. Innentől minden, Ubisoft-féle PC-s játékban ilyenekre számíthatunk, de konzolokon megmaradnak a hagyományos achievementek és trófeák is.

Ti hogy fogadtátok a változtatást? Szeretnétek, hogy más kiadók is átvegyék inkább ezt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)