Aaron Greenberg, a Xbox marketinges csapatának vezetője csatlakozott Ashraf Ismailhez, az Assassin's Creed Valhalla rendezőjéhez, és ő is elismerte, hogy olyan várakozásokat keltettek a csütörtöki Inside Xbox előtt a rajongókban, amelyeknek végül nem sikerült megfelelniük.
Ashraf Ismail konkrétan azért kért bocsánatot, mert sokan nem érezték úgy, hogy valódi gameplay anyagokat kaptak a Valhalla új játékmenet előzetesében. Tény, hogy nem egy CGI videóról volt szó (mint az első trailer esetében), hanem a játék motorjával készült jeleneteket és átvezetők láthattunk, de az előzetes kommunikáció némiképp félresiklott, sokan azt hitték, hogy egy terjedelmesebb, részletesebb játékmenet-bemutatóról lesz szó.
Greenbergnek az egész livestream kapcsán szegeztek kemény kérdéseket a rajongók. A legtöbben azt kérték számon, hogy az új Assassin's Creed kivételével nem voltak igazán nagy címek a prezentációban, ráadásul sok játék esetében nem is igazán látszott az, hogy valódi next-gen élményt ígérnének. Nos, Greenberg elimerte, hogy nem erre a reakcióra számítottak, de leszögezte, hogy nagyon köszönnek minden visszajelzést, igyekeznek tanulni belőlük.
Had we not said anything & just shown May Inside Xbox show like we did last month, I suspect reactions might have been different. Clearly we set some wrong expectations & that’s on us. We appreciate all the feedback & can assure you we will take it all in & learn as a team. 🙏🏻💚
Június folyamán még egy hasonló, kisebb Inside Xbox eseményre számíthatunk, júliusban viszont már elsütik az összes puskaport, mivel az ígéretek szerint ekkor fogják megmutatni nekünk azokat az új belsős fejlesztésű játékokat, amelyek már Xbox Series X-re készülnek.