Szépen nyitott a gyökerekhez visszatérő, kisebb léptékű, eredetileg DLC-nek induló Assassin's Creed Mirage, sőt mi több, a bagdadi felvonás a Ubisoft leggyorsabban fogyó játékává vált ebben a generációban.
Több összehasonlító videó is napvilágot látott a megjelenést követően, amikben elsősorban a korábbi részekhez hasonlítottak a játékot, és az abban található, a közösséget megosztó parkour mechanikákat. Ezzel kapcsolatban tett most egy újabb érdekes felfedezést egy Reddit-felhasználó is: észrevett egy mozdulatsort, amiről nagyon úgy tűnik, hogy a Unityből kerülhetett átemelésre.
Mivel a Mirage eredetileg egy Valhalla kiegészítőként indult, számos animációt és mozdulatot vettek át abból, ami jól is látszik. Azt azonban jó eséllyel szinte senki nem látta jönni, hogy a közel egy évtizedes Unityből is átemelnek egy mozdulatot a fejlesztők. Az alábbi posztban látható, hogy Basim ugyanazt az ikonikus ugrás-lengést hajtja végre, amit Arnónál láttunk először a 2014-es felvonásban.
A mozdulat során Basim egy háztető sarkáról ugrik le, miután a karjait és lábait hátravetve, szinte hasra vetett pózban, egy kiálló vízszintes faoszlop megragadásával lendíti előre magát, miután megfog egy másik párkányt.
This animation still exists from Unity!
byu/JealousAd8831 inassassinscreed
Bár többen hozzátették, hogy már az előző részekben is fellelhetők voltak bizonyos mozdulatok a korábbi játékokból, az, hogy még a Unityhoz is visszanyúltak a fejlesztők, mindenképp érdekes.
Számos AC-projekt van készülőben, kezdve a feudális japánban játszódó Codename Red projekttől, egészen a boszorkányos Codename Hexe-ig. Persze ott van még a mobilos Jade és a VR-os mellékvágány is, de minden bizonnyal számos, eddig még be nem jelentett etap is készülőben lehet.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.