Nos a jelek szerint a fejlesztők két ok miatt döntöttek a késleltetés mellett. Az egyik, hogy jelenleg nem állnak kapcsolatban a projekt kapcsán egyetlen nagyobb kiadóval sem, így a nemzetközi megjelentetés nehézségekbe ütközik és kénytelenek régiók szerint megjelentetni a játékot, ami azonban komoly erőfeszítéseikbe kerül. A másik ok, hogy úgy gondolják a fejlesztés nem állhat meg, szeretnék mind a játékot, mind az engine-t magasabb szintre emelni, mely persze már túlszárnyal az eredeti terveken, ám így jelentős mértékben nőhet a grafikai megjelenítés minősége, valamint a mesterséges intelligencia is okosodhat. Az egyetlen bökkenő, hogy ezen módosítások bizony időbe telnek.
Az Armed Assault késésének okai
A Tiscali Games elfogott egy nyilatkozatot a Bohemia Interactive Studiosnál ténykedő Marek Spaneltől, melyből kiderül, hogy miért is késik a katonai játékuk.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés