A tavaly ősszel közzétett álláshirdetések alapján egy új IP fejlesztésén dolgozik az Avalanche Studios, viszont tervben volt egy az 1950-es évek alternatív valóságában játszódó alkotás is, amelyet sajnos már nem láthatunk elkészülni. A feje tetején álló felhőkarcolókkal tarkított London világa kapcsán a stúdióval dolgozó író, Mikael Saker adott nemrégiben interjút, és megosztott néhány érdekességet a játékkal kapcsolatban. Az Avalanche legismertebb sorozatához, a Just Cause-hoz hasonlóan nyílt világban játszódó akcióról lett volna szó, csak reménykedni tudunk, hogy a stúdió valaha egyszer visszatér a projekthez.
Saker a Wassup Conversations csapatával beszélgetett, és visszaemlékezett arra az időszakra, amikor az Avalanche pénzügyi okokból több megszorításra is kénytelen volt. Több munkatárstól is megváltak, illetve fejlesztés alatt álló projekteket is kaszálni kellett. Az egyik ilyen játék volt az alternatív történelmi akciójáték, amely olyan Londonban játszódott, ahol minden ellentétesen nőtt. Léghajókkal, repülőkkel és kötélpályával lehetett közlekedni a mélységekbe, vagyis a város központjába is. Saker szerint rengeteg kreatív ötletet alkalmaztak a fejlesztés során, sajnálja, hogy nem tudták megvalósítani.
Mivel a megszorítások idején nagyjából még két év fejlesztési időre lett volna szüksége a csapatnak, az Avalanche kénytelen volt feláldozni a kezdetleges alkotást. Saker egyébként azt nem határozta meg, hogy melyik években dolgoztak a játékon, és mikor kellett kaszálni, így csupán találgatni lehet.
Az Avalanche azóta kiadta 2018-ban a Just Cause 4-et, a Bethesdával dolgozott a Rage 2-n, illetve jelenleg az egyelőre név nélküli AAA játékot fejleszti a stúdió. Nektek hogy tetszik az alternatív valóságban létező London játéktér ötletel?